aso gedrag

Alles met betrekking tot huisdieren mee in de camper. Van parkiet tot huisvarken.

Moderator: moderators

emile-johan
Vaste klant

aso gedrag

Berichtdoor emile-johan op 09 sep 2015, 20:57

honden bezitters,
er zijn er bij die en niet lezen kunnen en doen wat ze zelf willen zonder zich iets van een ander aan te trekken,
deze zomer in Croatie op een camping meegemaakt, de campingregels waren; honden aanlijnen met een lijn maximaal
3 mtr, en dusdanig vastzetten dat hij nooit los kan komen;
wat gebeurt er, er komt een Duitse met drie kalveren [ grote honden ] en die laat ze gewoon los rond lopen, dit tot
ergernis van de buren die twee kleine kinderen hebben.
de buren gaan naar de camping eigenaar en leggen een klacht neer over dit gedrag.
de campingeigenaar springt op zijn fiets en gaat er naar toe, daar aangekomen stapt hij af en wordt
meteen gebeten door een van de drie honden.
hij gaat onmiddellijk naar de uitgang van de camping en zet zijn auto er dwars overheen zodat mevrouw
niet met haar campertje kan vluchten, daarna belt hij de politie en de huisarts.
De politie arriveert en sommeert de eigenwijze vrouw de honden onmiddellijk aan te lijnen, tevens
krijgt ze een proces verbaal die onmiddellijk betaald moet worden want de hond moest vanwege zijn
gedrag een muilkorf dragen volgens hun zeggen.
daar naast moest ze ook de dokterskosten betalen, die overigens niet mis was.
Toen eindelijk uren later alles betaald en geregeld was schopte de camping eigenaar haar
van de camping af.
de andere dag spreek ik de camping eigenaar, en die vertelde mij dat ze nergens meer op een
camping komt, omdat het voorval centraal is door gegeven in heel Croatie, haar naam en auto
nummer.
in mijn optiek zeer goed opgelost, op zulke ASO,s zit geen enkele camping te wachten.

Keer terug naar huisdieren mee op reis